Tuesday, April 26, 2011

PLKN Terkok..1001 kenangan yg x kan dilupakan

walaupun dah lbeh sbln dah aku tnggalkan sg.siput..kem ksayangan aku kem PLKN Terkok..tp mcm2 yg maseh adew dlm ingatan aku
maybe nie la last aku ctew kat kome psal kem aku


mizz my frenz la..especially bdax2 dorm aku la

nk knal x...
em faizan,fahmi,syuk,syahmi,din,jimmy,syamrin,wan,wafiq,ziad,n ketua drm la syahir
chong,ren kai,kar wei,lou soo,victor,perry,vernon,pei zhi
ramesh,rubern,sri raam

dax2 Delta ksayangan aku

akak2 aku??oishh
yg plg hjg 2..yg chhubby2 2...die la yg ngakuaku adik die..hak2

ni yg plg dpn nie sblh dax pgg mug 2...die pown ngaku gak..aku lyn jew la

aku pown ade adik gak
yg pakai pet yg tnjk peace nie n yg tgah pgg polistren nie...2 la adk2 aku..hehehe

tp antara moment yg best adlh wak2 kne kwad tiap2 hari mase nk blek dorm...ade satu hari 2 mase ade prog..habis kol 1 lebih...own nk kne kawad blek dorm gak..ah sudah mmg pnat..tp kan team delta best..time kawad..sampe jew dorm tros bersepah blek dorm lpas k.kompeni cakap SKUAD KELUAR BARIS....tp kalo kompeni len..hak2..x yah citew la..sampe jew dorm..k.kompeni cramah dlu..marah2..bwu bg kluar bari...uisshhh..org tgah pnat2...nk tdow..dpe p bg ceramah g...naseb bek aku team delta..k.kompeni pown sempoi..x ske marah2..mmg gmpak la

antara yg best gak..duty mlm2..hak2..kdg2 seram..ye la..stiap 4 kali round 3 org jew...campor kaum lak 2..huhuhu..tkot gak la..dorm pown ngadap htn..aishhh...
tp ade satu kali duty 2 an..mase 2 aku duty first..adew sorg mak cik msok wisma pahlawan kteorg..
tanyew ADEW BWU PEW2 X MASE ROUND TD..
AKU CKP LA X DEW LA MAK CIK
pas2 die soh 4low die
aku pown nek cuak dah
pas2 soh tman die..aku dah syak dah..mak cik nie ke yg han2
rpe2 nyew x..alhamdulillah
die jge line wira n wirawati
naseb bek la....
pas2 die pown bkk la citew mcm2 pasal kem
em...rpe nyew...dorm dak2 delta mmg berhantu..em..aku pown dah agak..dorm 7 n 8..dua2 ngadap htn
dorm pompan delta pown same gak

tp kan mmg bnyk la bnde mnarik yg blaku..ssh nk share sbab bnyk sngt
wat snaman seni

tp kn yg plg best
mase mlm simpulan kasih
semua team wat persembahan yg lapuk gak la
2 kampone wat seloke
satu lg team wat sebiji mcm dorg wat mase mlm kebudayaan
kteorg jew wat lakonan
psal bukit kepong..mmg gmpak la
aku jge lampu..dorg kate antara yg plg gmpak adelah lampu la..hak2 thankss..team aku yg jge lampu n dgar arahan aku..huhuhu..mmg best..


pt pg..rndu nyew..klas kerohanian..pown rndu gak
ckgu2 cb..ckgu fizikal..rndu la
nk dgar suara korg jerit2
suara c.hani..hak2..2 suara..suara laki n pompan

em ntah la..terlalu bnyk nk describe la..
pngalaman 3 bln mcm pngalaman 5 thn kat SIS
ssh nk lupe
rndu kem
PLKN kalo kite libatkan diri kite tanpa skip pew2 xtvt
mmg best
kuar jew PLKN...mmg syok

tp pew pown..ni last la nk ckp..plg bst bile..kompeni DELTA..diangkat mnjadi kompeni kesatria..wat first time dlm sejarah sape x happy semua gembira..masih aku ingat jeritan kemenangan Delta....pg 2 dh cuak..leh ke dpt..ingat charlie..rpenyew..umum name Delta..mmg gmpak la..ciap ade plok..k.komandan g..aku gembire sngt...ske la..

pas2 slg bape hari...kami wat jamuan


 lanyard yg perlu dibanggakan
membezakan kompeni kesatria dgn yg x mng


2 tonggak..kejayaan kami..ketua kompeni..syafiq zuhaili n penolong ketua kompeni..igy


semua adlh hadiah dr acara yg kami mng

3 tonggak utama kem
TKP,KK,TKL

love DELTA..



No comments:

Post a Comment